In 10 stappen van teveel ideeën naar een concreet (online) product of dienst.

Gratis online live training - reserveer je plek nu!

11-02-2022
Van 10:00 tot 12:00
dagen
uren
minuten
seconden
Ja, ik doe mee

Wat ga je leren tijden dit webinar?

Herken je dit? Je hebt briljante plannen. Je hoofd maakt overuren. Het ene idee na de andere. En ja… je weet zeker dat je hiermee jouw ideale klanten zo enorm kan helpen. Je bent expert op jouw vakgebied en het liefste wat je doet is degene helpen die jouw hulp nodig heeft.

Je hoofd zit helemaal vol, je ben super enthousiast. Iedereen aan wie je het vertelt is vol lof! Je staat te trappelen om hiermee aan de slag te gaan....Maar dan: BAM! Hoe? Hoe moet ik dit in godsnaam voor elkaar krijgen? Waar moet ik beginnen? Waar moet ik op letten? Kan ik dit wel? ….

PS. Kun je niet? Schrijf je dan toch in, ik stuur je de replay-link na afloop. (maar alleen als je je hebt aangemeld)

Schrijf je dan in voor deze online live training.

Dit ga je leren:

• Hoe je overzicht krijgt van al je fantastische ideeën
  • Op welke manier je de juiste keuze gaat maken
  • Van 'Het lukt met toch niet' naar 'Yeah! wat geweldig'
  • Hoe je ervoor zorgt dat het je deze keer WEL gaat lukken
  • Welke tools en experts heb je nodig
  • Een compleet stappenplan
Heleen Verkerk online business manager

Heleen Verkerk

"Ik wil het verschil maken, zodat jij het verschil kunt maken"

Ik geloof dat ik het verschil kan maken zodat jij het verschil kunt maken. Ik help ambitieuze ondernemers met de stap te maken van offline naar online, hun online business te verbeteren en of uit te breiden. Dit door middel van design, techniek en marketing.

Waardoor jij zonder stress en moeite je business fijn kan runnen door gebruik te maken van geautomatiseerde processen of zelfs door alles uit handen te geven en mij als jouw online business manager te zien. En daardoor tijd overhouden voor je gezin en privé-leven.
Ik ben sinds februari 1995 zelfstandig ondernemer en hou me sinds 2010 bezig met online marketing.

Zie ik je vrijdag 11 februari?

11-02-2022 | van 10:00 tot 12:00 uur
Je bent er bijna!
Vul alleen nog even je gegevens in
reserveer je plek