Yes, ik wil een professionele website! Maar...geen tijd!

Jij bent een online ondernemer en weet al donders goed wat er moet gebeuren. Maar je hebt echt geen tijd om dit allemaal zelf te doen? Laat mij je helpen!

26 jaar

ervaring in design en ondernemen

150+

tevreden klanten

> 30

online businesses gebouwd

"Ik maak geen websites...ik bouw een online business"

Laten we een afspraak maken en kijken of het klikt.

Mijn naam is Heleen Verkerk. Ik ben graphic designer / art director en internet ondernemer. Ik help online ondernemers met design, techniek & marketing. En zo heb ik ook een aantal ondernemers geholpen met het design en inrichting van hun website en het opzetten van een online business.

Sinds 2008 hou ik me intensief bezig met Internet Marketing & Design.

Ik heb het voorrecht gehad om samen te werken met een aantal grote namen in de Internet Marketing wereld, zoals Eelco de Boer van Winst.nl en Tonny Loorbach van Internet Marketing Universiteit. En ik ben één van de coaches van het MasterMoves programma van Eelco de Boer.

Wil je snel verder en ben je echt toe aan een volgende stap?

Dan wil ik je graag vragen om contact met me op te nemen. Dan kunnen we via online of telefoon sparren over je wensen. Kan ik kijken of het klikt tussen ons en of ik daadwerkelijk zoveel voor je kan betekenen als ik wil.

(Ik wil nl alleen samenwerken als het van beide kanten goed voelt.)

Ik ga voor 100% resultaat!

Zal ik je helpen? Zodat jij je weer bezig kunt
houden met je business?

PS Ook voor Membersites (online leeromgeving) kun je bij mij terecht. Mail me gewoon: info@heleenverkerk.nl