van vol hoofd naar concreet plan hero

Van vol hoofd naar een concreet plan

Download gratis werkboek met 10 stappen om in de actie te komen

Ja, ik wil nu ECHT aan de slag

Gratis werkboek "Van vol hoofd naar een concreet plan"

Herken je dit? Je hebt briljante plannen. Je hoofd maakt overuren. Het ene idee na de andere. En ja… je weet zeker dat je hiermee jouw ideale klanten zo enorm kan helpen. Je bent expert op jouw vakgebied en het liefste wat je doet is degene helpen die jouw hulp nodig heeft.

Je hoofd zit helemaal vol, je ben super enthousiast. Iedereen aan wie je het vertelt is vol lof! Je staat te trappelen om hiermee aan de slag te gaan....Maar dan: BAM! Hoe? Hoe moet ik dit in godsnaam voor elkaar krijgen? Waar moet ik beginnen? Waar moet ik op letten? Kan ik dit wel? Gebruik dit werkboek om de eerste stappen te maken.

Je bent er bijna...
Vul nog even je gegevens in.
Ja, ik wil ook graag je nieuwsbrief en meer cadeautjes ontvangen
IK WIL GRAAG JE WERKBOEK.
van volhoofd naar plan werkboek
Heleen Verkerk online business manager
Heleen Verkerk

"Ik wil het verschil maken, zodat jij het verschil kunt maken"

Ik geloof dat ik het verschil kan maken zodat jij het verschil kunt maken. Ik help ambitieuze ondernemers met de stap te maken van offline naar online, hun online business te verbeteren en of uit te breiden. Dit door middel van design, techniek en marketing.

Waardoor jij zonder stress en moeite je business fijn kan runnen door gebruik te maken van geautomatiseerde processen of zelfs door alles uit handen te geven en mij als jouw online business manager te zien. En daardoor tijd overhouden voor je gezin en privé-leven. Ik ben 26 jaar zelfstandig ondernemer en hou me sinds 2010 bezig met online marketing.

Wil je snel schakelen dan raad ik het je zeker aan om met Heleen te werken!

Eelco de Boer - winst.nl

Wat anderen zeggen

Ik roep het al jaren zonder Heleen was het nooit gelukt.

Heleen, zonder jou was het nooit gelukt en voor mij ben jij mijn adventkalender die telkens weer een deurtje opent iin de wereld van internet en offline onderneming. Ik hoop nog jaren met je samen te werken en af en toe naar een cursus te gaan. Alleen de autorit is een belevenis op zich.

Peter-Pim Stolker - www.Pressart.nl

Naast designer begrijp je ook internet marketing.

Het is bij jou zo fijn dat je naast designer, ook begrijpt hoe internet marketing werkt. Het is zeker een goede beslissing geweest om jou openminded de opdracht te geven.

Het heeft mij ook weer laten nadenken op een goede manier.

Heleen Ytsma - herleva.nl

Heleen kent de techniek en begrijpt de complexiteit.

Het online ondernemerschap naar mijn idee vraagt van me dat ik voor me de juiste tools kies die voor me werken en vervolgens deze mag ik verbinden op een manier die bij me past zodat mijn bedrijf kan opschalen. Dit was voor me en is nog steeds een lang proces van zoeken, vonden, begrijpen, vertalen, dingen aan elkaar verbinden, en je bent heel snel hierin. Want Heleen kent en de techniek en ze begrijpt ook de complexiteit van het proces van degene die niet weten en ze is ook nog een mensenmens. Hoe mooi is dat ❤️🥰🌹.

Natasha Martinoska over Heleen Verkerk

Natasha Martinoska

Heleen is enorm professioneel, heeft heel veel energie en barst van de creativiteit.

Ze voelt heel goed aan wat bij jou als ondernemer past en weet je altijd te verrassen. Heleen is iemand die altijd een stapje meer doet en het geweldig vindt om jou als ondernemer verder te helpen.

Laura de Haan - lauradehaan.nl

Een absolute aanrader.

Na twee mislukte pogingen bij andere bedrijven heeft Heleen wel direct gedaan wat nodig was. Met heldere communicatie en regelmatige afstemming. Ik ben heel content met het eindresultaat van mijn online programma's, met Heleen als persoon en met haar werk. Een absolute aanrader.

Marcel Borst - ikstopwel.nl

Ik vind het heerlijk om met Heleen te werken.

Waar ik vaak een “deadline gedreven” ondernemer ben vind ik het ik het heerlijk om te schakelen met Heleen aangezien zij ook goed presteert en kwaliteit kan leveren onder druk, iets wat ik fantastisch vind om mee te werken. In alle eerlijkheid, Toen ik “NLMP” zag wist ik direct dat het zou staan voor “Niet Lullen Maar Poetsen” aangezien dit iets is waar Heleen enorm in uitblinkt, zowel letterlijk als figuurlijk :) Wil je snel schakelen dan raad ik het je zeker aan om met Heleen te werken!

Eelco de Boer - winst.nl / eelcodeboer.nl