Vormgeving
Vormgeving

Openbare Basisschool De Toermalijn

De ToermalijnDe plaatselijke basissschool in Cothen kreeg een geheel nieuw pand. En bij een nieuw pand hoort een nieuwe naam en natuurlijke een nieuwe huisstijl. De Toermalijn heeft mij benaderd om hierover mee te denken. Super leuk natuurlijk, ook omdat een zoon al op deze school zat en de tweede zoon binnenkort ook naar deze school zou gaan.

Voor de naam is een wedstrijd gehouden en de winnaar was… tadaaaaa:

De Toermalijn

Toermalijn is een mineraal welke in vele kleuren te vinden is. Het motto van deze basisschool is: “Ieder kind zijn eigen talent”. Dus vele soorten en smaken, iedereen kan wel iets goeds. En dat goede dat willen leerkrachten van deze school benadrukken.

Voor de school is o.a. het volgende gerealiseerd:

• Logo-ontwikkeling
  • Rapportomslagen (heel leuk volledig gepersonaliseerd)
  • T-shirts voor o.a. sportdagen, avondvierdaagse, schoolreisje en andere evenementen
  • Website
  • Diverse interne communicatiemiddelen zoals een flyer voor de jaarlijkse “blijf-bij avond”
  • Schoolflyer
  • Banners voor buiten
  • Vlaggen
  • Mokken
  • Belettering

Het resultaat