Gratis Oranje E-bookcover Actie geslaagd!
E-covers
E-covers

Gratis Oranje E-bookcover Actie geslaagd!

WK 2014: Spanje – Nederland, de eerste wedstrijd…..1-5 !!!

Aangezien ik uit een ‘voetbal-gezin‘ kom werd er vol spanning naar de eerste WK wedstrijd van Nederland gekeken. Tegen Spanje…tja dat zal vast moeilijk worden.

Maar het werd een fantastische wedstrijd. Gewonnen en hoe?

Groot feest, veel gejoel in de straat. Het was mooi weer, dus bij iedereen stonden ramen en deuren open, geluid van toeters en juichende mensen vulde onze woonkamer.

De volgende dag heerste er nog een ‘juich’ stemming in huize Verkerk/Sluis. En heel spontaan bedacht ik om mijn mailinglijst een cadeautje te geven.

Dit is wat ik zaterdagochtend, in een opwelling, mailde:

Hey [naam],

Tjonge jonge…wat een wedstijd! [ik heb een oranje cadeautje voor je, lees verder]

Ben jij ook in de ban van het WK? Nou, ik zal wel moeten 😉

Ik kom uit een gezin met 4 broers (en 3 zussen) en een vader die helemaal gek van voetballen was.
In die tijd zaten alle jongens bij ons in het dorp op voetbal en alle meisjes op handbal.

De zondag betekende bij ons thuis, toen ik nog een klein Heleentje was: VOETBAL, VOETBAL EN NOG EENS VOETBAL!!

Dus ik nam me voor om later te gaan trouwen met iemand die NIET van voetbal houdt.

Tja…….dat is niet helemaal gelukt. Ik werd verliefd op zo’n beetje de grootste voetbalfan die ik ken.
Ron zat vanaf zijn 3de levensjaar elke zondag met zijn vader in het voetbalstadion.

En als klap op de vuurpijl krijgen wij samen 2 zonen! Mijn voornemen is dus niet helemaal gelukt.

Maar ach, eigenlijk vind ik het ook wel heel leuk en komen alle ‘voetbal emoties’ van vroeger terug
bij het kijken van zo’n WK wedstrijd.

Dus zaten wij met, in het oranje geklede kinderen, oranje soesjes, oranje rozen op tafel, bier, wijn, nootjes,
toeters, samba ballen en klamme handjes de wedstrijd te kijken!

1-5!!! Wie had dat gedacht!! WOW! ik vind het leuk! Toch een beetje een voetbal hart??

En omdat ik nog steeds in jeubelstemming ben ga ik je iets aanbieden waar ik
misschien later op de dag spijt van krijg.

Maar, kan mij het schelen…ik doe het gewoon 😉

Gratis Oranje E-book covers

Omdat jij om mijn mailinglijst staat heb ik een cadeautjes voor je. Dit aanbod wordt niet online geplaatst of
via social media gecommuniceerd. En is uitsluitend voor jou.

Dit is de deal: Als je mij vandaag mailt om een e-cover te maken dan krijg je die van mij helemaal GRATIS!

Spelregels

Dit zijn de regels:

1. in je cover moet de kleur oranje verwerkt worden en dan niet alleen 1 klein puntje of zo, nee de kleur moet duidelijk aanwezig zijn.
Wellicht meteen een idee om a la minute een ‘WK actie’ te verzinnen?
  2. Je kunt alleen kiezen uit een ‘paperback‘, dit is een visual van een rechtopstaand boek, of een ‘rapport‘, dit is een visual van een notebook met ringetjes in de rug.
  3. Je kunt geen correcties aangeven (het is immers gratis ;))
  4. Ik wil je vragen om naderhand een testimonial voor me te schrijven of op te nemen
  5. Nadat ik je de cover hebt toegestuurd zou ik het erg waarderen als je je gratis cover wilt delen via social media of andere kanalen met een link naar  https://heleenverkerk.nl/digitale-e-covers/
  6. Je moet op mijn mailinglijst staan. En dat doe je, anders had je deze mail niet ontvangen 😉
  7. Je kunt je alleen vandaag aanmelden

Hoe kun je een gratis e-cover aanvragen?

Simpel, beantwoord deze mail en ik stuur je een lijst met gegevens die ik nodig heb.

Fijne dag en ik geniet nog even na……….wij houden van Oranje!

Heleen

PS ik stop met aanvragen zodra ik vol zit, dus wees op tijd!”

Nou, dit heb ik geweten! Wat een leuke reacties.

Waarom doe ik dit?

Ja, waarom? Ik heb een dag of 2 voor nop gewerkt 😉 De voornaamste reden is: ik vind het gewoon leuk!

Wat is er nu leuker dan iemand blij maken? Ik vind het super tof om andere mensen te helpen met iets wat ik kan. Met iets wat mijn passie is en leuk vind om te doen. En de fantastische reacties zijn onbetaalbaar.

Even vanuit Marketing technisch oogpunt bekeken.

Door dit soort acties creeer je goodwill bij je klanten, het levert je naamsbekendheid op (doordat de covers geplaatst worden via social media) en de kans op een vervolg –betaalde- opdracht is vrij groot.

Dit is dan ook gebeurd. Twee van de opdrachtgevers waarvoor ik gratis covers heb gemaakt hebben direct betaalde opdrachten geplaatst.

Het geeft mij veel voldoening, daardoor inspiratie en energie. En, niet te vergeten..het levert tevens een setje mooie testimonials op.

Hieronder een aantal van de Oranje Covers:

En nu maar hopen dat ze vanavond weer winnen! Fijne wedstrijd iedereen.