Vormgeving
Vormgeving

Je bent een kanjer!

Dat was het onderwerp van het eerste mailtje wat ik te zien kreeg vanochtend toen ik mijn mail aan het binnenhalen was (elke dag worstel ik ’s ochtends eerst zo’n 30 a 40 nieuwe mailberichten door).

Nou, als dat geen goed begin van de dag is, dan weet ik het niet meer!

Het bericht kwam van Anette Elsenaar. Ik ken Anette via diverse Faceboo-groepen en internet marketing communities. Ze is eigenaresse van Mijn Rijnschool Online.

Mijn Rijschool Online

Door middel van allerlei artikelen, tips en ebooks wil zij de bezoeker zo veel mogelijk gaan helpen om de rijopleiding een stuk gemakkelijker te maken en in minder tijd en met minder geld je rijbewijs te laten halen.

Ze had me al eens benaderd of ik naar haar website wilde kijken. De site is gemaakt met het Winstmodel” van Tonny Loorbach (Internet Marketing Universiteit). Dit is echt één van de beste, handigste en uitgebreidste systeem dat ik ken. Gebaseerd op het OpensSource Content Management Systeem (CMS) WordPress.

Dit systeem is echt een “Google kanon”! Het is zo gebouwd dat alle Google-vriendelijke instellingen al voor je klaar staan. Het is een compleet pakket waarin techniek, kennis, begeleiding en constante updates van Tonny zitten. Verder kun je deze site eenvoudig naar eigen smaak en inzicht vormgeven.

Maar ja….vormgeven is ook een vak 😉

Hieronder een voorbeeld hoe Anette’s site er nu (vandaag) uitziet:

Ja, en dan gaan mijn vingers jeuken, krijg ik kriebels in mijn buik… De vraag was om gewoon eens te kijken en haar wat advies te geven. Wat ik van de header foto vind en van de kleurstellngen.

Er vormt zich vanzelf een beeld in mijn hoofd

Soms heb ik dat; als ik iets zie, met iemand praat, in een organisatie loop of me in de business van een ander verdiep, dan krijg ik meteen een beeld of sfeeruiting in mijn hoofd. Hierbij dus ook.

Heb mijn beelden omgezet naar digitale vormen en stuurde haar een compleet nieuwe uitstraling, een logo, een ebook-cover, een header en nog wat leuke visuals voor aan de zijkant.

Ik vroeg haar wat foto’s naar mij te mailen en heb deze hierin verwerkt. Gisteravond mijn ontwerpvoorstellen laten zien. En vanochtend dit super leuke mailtje:

“Hoi Heleen,

Oooohhhh Heleen, wat is het mooi geworden, ik ben er echt wel enthousiast over!!
Wat lopen die kleuren mooi over met dat zwart en dat blauwe.
Ook het ebook is fantastisch geworden!
Waar haal je toch al die ideetjes vandaan, zeg, ik zou willen dat ik er een beetje van had!

Ik zou het ook fantastisch fijn vinden als je me ook zou kunnen helpen met mijn facebook
fanpagina, want ik heb daar wel wat moeite mee.

Ik hoor het wel.

Groetjes
Anette Elsenaar”

Dit wordt de nieuwe look!

Bedankt Anette, voor zo’n moooi begin van de dag (en de zon schijnt ook nog 😉 ).

handtekening Heleen Verkerk