Vormgeving is sfeerbepalend
15 december 2011
1 min. leestijd

Vormgeving is sfeerbepalend

Vormgeving is sfeerbepalend | Heleen VerkerkDat is eigenlijk wat ik probeer te bereiken. Ik probeer een sfeer te creëren. Dus je logo, je huisstijl, je brochure, je webdesign, je flyer… die moeten de sfeer weergeven van jou of van je branche of van je doelgroep.

Vormgeven is iets persoonlijks. Het moet klikken met de opdrachtgever, alleen dan kan het een succes worden. Alleen dan kan ik er achter komen wat de opdrachtgever zoekt en probeer ik een beeld te vormen van de uitstraling die gewenst is.

Daarom vind ik het contact met de opdrachtgever heel belangrijk en maak ik geen ontwerpen door middel van een brieving per mail of per telefoon. Ik wil de opdrachtgever zelf spreken, soms het bedrijf zien en “voelen”. Pas dan weet ik zeker dat er een passend ontwerp gemaakt kan worden.

Verbeelding brengt je overal

Geef me een aantal steekwoorden, vertel wat je mooi vindt en vooral wat je niet mooi vindt, vertel wat je wilt bereiken… en er vormt zich al snel een beeld, een kleurstelling of sfeer in mijn hoofd. Daarmee ga ik aan de slag.

Imago vaststellen

Ook bij het vaststellen van je imago of het vaststelling van je doelgroep, hoort een vormgeving. Samen met Dit zegt genoeg! (Ingrid Tromp, Christine van der Stoel) kunnen wij een communicatie-check voor je uitvoeren. Om zo duidelijkheid te krijgen in je doelgroep, wat je wilt bereiken en hoe en welke vormgeving en uitingen je hierbij kunt gebruiken. Kijk op www.ditzegtgenoeg.nl voor meer info, schrijf je in en je ontvangt de communicatie-check-stappenplan vanzelf.

Wil je een vrijblijvend gesprek of meer informatie? Mail me dan gerust.

handtekening Heleen Verkerk

Over de schrijver
Gepassioneerd (Internet) Ondernemer, Succesvol in Webdesign, Het bouwen van een Online Leeromgeving, Online programma’s, Online Magazine. Canva expert en Adobe Indesign expert. Ik geloof dat ik het verschil kan maken zodat jij het verschil kunt maken. Dit doe ik door ambitieuze ondernemers te helpen met de stap te maken van offline naar online. Ik help online ondernemers hun online business te verbeteren en of uit te breiden. Dit door middel van design, techniek en marketing. Waardoor zij zonder stress en moeite hun business fijn kunnen runnen door gebruik te maken van geautomatiseerde processen. En daardoor tijd overhouden voor hun gezin en privé-leven. Mijn missie is om 10.0000 ondernemers te helpen met het maken van professionele uitingen voor social media, website en marketing. Waardoor zij een verschil kunnen maken.
Reactie plaatsen

Doe mee met de Gratis '5 Days of Course Creation' Challenge