Letterfonts, letterfonts en letterfonts
30 september 2016
2 min. leestijd

Letterfonts, letterfonts en letterfonts

Even een kort artikeltje voordat ik mijn skype afspraak in ga 😉

Laat ik beginnen met dat het zeer AF TE RADEN is om veel verschillende lettertypes te gebruiken op je website (ook voor je overige huisstijl uitingen, trouwens). Dit maakt je site onoverzichtelijk en krijgt je website niet echt een professionele uitstraling.

Maarrr…..wat is het leuk om te spelen met mooie letterfonts!

Ik ben er dol op. Nieuwe trend zijn script, handwriting en calligraphy fonts.
Ben altijd opzoek naar mooie, net iets andere, fonts om te gebruiken in bijvoorbeeld:
visuals met mooie quotes, of te verwerken in merk/branding uitingen.

Vaak krijg ik de vraag hoe ik de letterfonts selecteer en waar ik ze vandaan haal.
Nou… overal!

Fonts Friday

Fonts Friday letterfonts inspiratie

Over fonts is heel veel te vertellen. Do’s and Don’ts, trends, google fonts, het effect van de juiste letterfontkeuze etc etc.
Deze informatie deel ik graag met je. Dus start ik met “Fonts Friday”.
Elke eerste vrijdag van de maand zal ik je de mooiste fonts of fontsbundles laten zien en je van alles vertellen over letterfonts.

Elke maand een aantrekkelijke font bundel aanbod

Hier is de eerste: De october bundle van hungryfonts.

Zo cool! Enneh……. Met 96% korting!

Hungryfonts gooit elke maand een geselecteerde bundle in de uitverkoop. Let op! Dit aanbod is steeds geldig voor die ene maand.

Ik kan je verzekeren; je wordt er hebberig van 😉

Dit is ‘m

mooie letterfonts 96% korting oktober

Bekijk hier de october font bundle >>
Het zijn maar liefst 30 fonts en 11 graphics. En dat voor maar 29 dollar. Ik zeg: doen!

Hier nog wat voorbeelden die gemaakt zijn met deze october bundle

Ik maak iets voor jou!

Weet je wat ik nou zo leuk zou vinden? Laat me weten wat je wilt maken, een nieuw merk, een afbeelding om je quotes via social media te promoten, een banner voor op je website….let me know! Dan ga ik die voor je maken met 1 van de fonts uit de october bundle. (want die bundle heb ik natuurlijk meteen aangeschaft)

Zet het hieronder in het reactieveld, (delen mag) dan kies ik de leukste, grappigste, fijnste, ontroerendste of mooiste uit. Leuk, heb er zin in! #spelen

PS wil je er zeker van zijn dat je geen enkele inspiratiemail van mij mist? Schrijf je dan hieronder even in.

aanmelden voor fonts inspiratie en meer

Over de schrijver
Gepassioneerd (Internet) Ondernemer, Succesvol in Webdesign, Het bouwen van een Online Leeromgeving, Online programma’s, Online Magazine. Canva expert en Adobe Indesign expert. Ik geloof dat ik het verschil kan maken zodat jij het verschil kunt maken. Dit doe ik door ambitieuze ondernemers te helpen met de stap te maken van offline naar online. Ik help online ondernemers hun online business te verbeteren en of uit te breiden. Dit door middel van design, techniek en marketing. Waardoor zij zonder stress en moeite hun business fijn kunnen runnen door gebruik te maken van geautomatiseerde processen. En daardoor tijd overhouden voor hun gezin en privé-leven. Mijn missie is om 10.0000 ondernemers te helpen met het maken van professionele uitingen voor social media, website en marketing. Waardoor zij een verschil kunnen maken.
Jaldhara
Door

Jaldhara

op 05 Oct 2016

Ik wil graag een nieuwe font voor onze opleiding: Inner Child Healing

Heleen Verkerk
Door

Heleen Verkerk

op 05 Oct 2016

Mooi. Heb je een voorkeur uit de bundel?

Reactie plaatsen

Doe mee met de Gratis '5 Days of Course Creation' Challenge